Tingimused
Veebipoe avardumine.ee/e-pood/ (edaspidi E-pood) omanik on Uus Ühisloome OÜ (registrikood 12910428), asukohaga Läänekaare 16-1, Nõmme, Tallinn, 11611
MÜÜGILEPINGU KEHTIVUS, KAUBA- JA HINNAINFO
Müügitingimused kehtivad E-poest kaupade ostmisel.
E-poes müüdavate toodete hinnad on eurodes ja märgitud toodete juurde.
Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest (va virtuaalsed või allalaaditavad tooted)
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud E-poes vahetult kauba juures.
TELLIMUSE ESITAMINE
- Tellimuse esitamiseks vali sobiv toode/tooted ning lisa ostukorvi.
- Ostukorvi sisu on nähtav lehe parempoolses ülaservas, täpsema info saamiseks klikkige ostukorvil.
- Lisaks tellimuse ülevaatamisele saab Klient ostukorvis olevaid artikleid ning nende koguseid muuta, eemaldada tooteid, lisada või vähendada koguseid.
- Enne tellimuse kinnitamist ja maksevahenditele suunamist on Klient kohustatud tutvuma privaatsuspoliitika ja kasutustingimustega ning seda kinnitama, tehes linnukese vastavasse kasti. Sellega kinnitab Klient, et on E-poe kasutustingimustega tutvunud, ta mõistab nende sisu ja sellega kaasnevaid õigusi ja kohustusi ning on nendega nõus.
- Tellimust esitades on Klient kohustatud sisestama tellimuse täitmiseks tärniga tähistatud andmed.
- Täitke kindlasti kõik nõutud väljad ja vajutage ESITA TELLIMUS.
- Tellimuse ladusaks ja probleemivabaks täitmiseks on Klient kohustatud sisestatud andmed ning artiklid enne tellimuse kinnitamist üle kontrollima.
- Kliendi poolt antud e-posti aadressile saadetakse tellimuse koopia. Juhul kui Kliendini ei ole jõudnud tellimuse koopia, palume meid sellest esimesel võimalusel teavitada.
MAKSETINGIMUSED
- Pangalingi maksete puhul teeme koostööd Montonioga. Peale tellimuse esitamist klikkige soovitud pangalingile, mis suunab Teid kohe valitud internetipanka: Swedbank, SEB, Luminor, LHV pank, Coop Pank, Citadele Eesti.
- Sisestage oma kasutajatunnus ja paroolid ning sisenege internetipanka. Internetipangas näete juba täidetud maksekorraldust, kus on kirjas summa, mis kuulub tasumisele ostetud toodete eest. Kinnitage või tühistage maksekorraldus ning vajutage Tagasi kaupmehe juurde.
- Maksta on võimalik ka PayPal-i kaudu.
TELLIMUSE TÄITMINE JA TARNEAEG
- Kõik laos olevad tooted väljastatakse 1-5 tööpäeva ning väljaspoole Eestit 14 kalendripäeva jooksul peale tellimuse kinnitamist (s.t. makse laekumist Uus Ühisloome OÜ arveldusarvele).
- Uus Ühisloome OÜ on kohustatud kauba tarnima hiljemalt 14 päeva jooksul. Kui kaupa ei ole võimalik tarnida, informeeritakse klienti sellest e-posti teel ning tagastatakse Kliendi poolt makstud summa viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul.
- Klient on kohustatud tagama tellimuse vastuvõtmise valitud viisil ja kohas. E-pood ei vastuta lepingu täitmise eest olukorras, mis on tekkinud Kliendi tegevusest/tegevusetuse tagajärjel. Vastuvõtmata ja Uus Ühisloome OÜ-le tagasi saabunud ja kahjustamata kauba eest tagastamisele kuuluvast summast (kauba väärtus) arvestatakse maha 3€ tagastamise transpordi kulude ja käitlemise katteks.
- Palume arvestada, et pühade ajal võib tellimuste täitmise ja kohaletoimetamise aeg pikeneda.
- Küsimused tellimuse kohta saatke palun koos tellimuse numbriga meie e-postiaadressile.
- Samuti palume meile märku anda, kui teie poolt sisestatud e-posti aadressile ei ole mõistliku aja möödumisel tellimuse kinnitamisest tulnud tellimuse kinnitust.
TELLIMUSE KOHALETOIMETAMINE
- Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti.
Juhul, kui soovita kaupa mõnda muusse riiki, võtke meiega ühendust kontaktvormi kaudu. - Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. E-pood toimetab tellimuse Kliendini vastavalt tellimiskeskkonnas Kliendi poolt tehtud valikule.
- E-pood ei vastuta viivituste või tekkinud probleemide eest juhul, kui viivitus või probleem on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel sisestatud ebatäpsetest andmetest.
- E-pood ei vastuta lepingupartnerite tegevusest tingitud viivituste eest juhul, kui tellimus on tarneks üle antud, kuid kohaletoimetamine viibib meist mittetulenevatel põhjustel /force majeure/
ISIKUANDMED
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
TOOTE TAGASTAMINE
- Kui Klient ei ole mingil põhjusel tootega rahul, on tal õigus originaalpakendis KASUTAMATA TOODE 14 päeva jooksul toote kättesaamisest arvates tagastada, teavitades tagastamise soovist Uus Ühisloome OÜ e-poodi meie e-posti aadressil esimesel võimalusel. Klient peab tagama, et tagastatav toode on kasutamata ja heas seisukorras. Klient võib asjaga tutvumiseks kasutada seda viisil, mis on vajalik asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kasutamata toode tähendab seda, et Tootel ei tohi olla mingisuguseid märke, jälgi, kahjustusi, mida tootel ei olnud Kliendini jõudes. Tagastamise transpordi kulu on tellija kanda.
- Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
- Tagastamisteatesse märgib Klient alljärgnevad andmed: tellimuse number ja esitamise kuupäev, kättesaamise kuupäev, toote nimetus ja kogus, kliendi nimi ja kontaktandmed, kauba tagastamise viis ning saadab selle meie e-posti aadressile hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
- Tagastatav toode tuleb E-poele tagastada viivitamatult, kuid mitte hiljemalt 14 päeva jooksul taganemisavalduse esitamisest.
- Juhul kui Klient tagastab tellimuse kooskõlas käesolevas alajaotuses toodud tingimustega, tagastab E-pood Kliendile tagastatud toote maksumuse koos kauba kättetoimetamise kuluga. Toote maksumus tagastatakse Kliendile mitte hiljem kui 14 päeva jooksul, alates hetkest, millal klient on edastanud E-poele tagastamisavalduse, tingimusel, et tagastatav Toode ise jõuab E-poeni selle aja (s.t 14 päeva) jooksul.
- Defektse toote korral on Klient viivitamatult kohustatud kontakteeruma E-poega. E-pood asendab toote või tagastab toote maksumuse ning pakiautomaadi tagastuskulud. Kui toode on kahjustatud, kannab toote ümbervahetamise kulud E-pood. Raha kantakse tagasi tagastatud toote eest ostja arveldusarvele, millelt tasuti antud tellimuse eest, hiljemalt 14 päeva jooksul alates toote tagastamisest.
- E-poel on õigus lepingu lõpetamiseks juhul, kui Kliendi poolt tellitud toodet ei ole enam saadaval. Sellisel juhul teavitatakse koheselt klienti ning tagastatakse ostusumma esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.
PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUS
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
VASTUTUS JA VÄÄRAMATU JÕUD
- Pooled vabanevad lepingust tulenevate ja sellega seotud kohustuste täitmisest osaliselt või täielikult, kui seda takistab vääramatu jõud, kusjuures Pooled on kohustatud rakendama kõiki meetmeid, et ära hoida teisele Poolele kahju tekitamine ja tagada võimalikult suures ulatuses lepingu täitmine. Vääramatu jõu esinemine peab olema tõendatud selle Poole poolt, kes soovib viidata nimetatud asjaoludele kui alusele, et vabaneda seadusest tulenevast ja/või lepingus sätestatud vastutusest endale lepinguga võetud kohustuste mittetäitmise või mittevastava täitmise eest.
- Vääramatuks jõuks ei ole lepingu tähenduses poole majandusliku olukorra muutus, halvad ilmastikuolud, hinnatõus, puhkus, pankrot ega ka pankrotihoiatus või hagi tagamine.
- E-poe igasugune vastutus on piiratud toote maksumusega.
KOHALDATAV ÕIGUS
- Tingimustele kohaldatakse Eesti õigust.
- Kui Kliendil on E-poe osas pretensioone, tuleb need saata kirjalikus vormis meie e-posti aadressile.
- Kõik vaidlused Kliendi ja E-poe vahel lahendatakse läbirääkimiste teel.
- Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.